UVODNI DIO
Ovi Uvjeti odnose se na korištenje mrežne stranice www.clean24.hr i reklamu usluga objavljenih na mrežnoj stranici. Korištenjem stranice, kao i samom registracijom, korisnik usluge, potvrđuje da je upoznat i suglasan s Pravilima privatnosti i ovim Uvjetima. Nositelj svih prava na web stranici je trgovačko društvo KROKOTEKS HOTELI d.o.o
PRAVNA NAPOMENA:
Mrežna stranica www.clean24.hr:
Tvrtka: KROKOTEKS HOTELI d.o.o. za usluge
Sjedište: Sveti Ivan Zelina, Zagrebačka 60
OIB: 63594689104
MB: 04315324
Upis u sudski registar: Trgovački sud u Zagrebu,
Temeljni kapital društva: 2.654,46 euro, uplaćen u cijelosti
Direktor: Gordana Tomas
Podaci za plaćanje:
Erste&Steiermärkische Bank d.d.
IBAN HR8824020061100723598
Kontakt:
E-mail: info@clean24.hr
Ponuda suradnje, reklama i promidžba: info@clean24.hr
OPĆE ODREDBE
Općim uvjetima poslovanja uređuju se odnosi između trgovačkog društva KROKOTEKS HOTELI d.o.o. kao pružatelja usluga (dalje i: Pružatelj usluga) i korisnika usluga kako fizičkih tako i pravnih osoba (dalje i: Korisnik).
Korištenjem usluga Korisnici potvrđuju da se u cijelosti slažu s ovim Uvjetima poslovanja.
Komunikacija elektroničkim putem (putem e-maila) se smatra službenim kanalom komunikacije između Pružatelja usluge i Korisnika.
Tijekom trajanja poslovne suradnje između Pružatelja usluga i Korisnika, Pružatelj usluga obrađuje informacije Korisnika, uključujući osobne podatke. Ovo posebno uključuje informacije koje Korisnici otkrivaju Pružatelju usluga. Nakon raskida ugovora s Korisnikom, podaci koje je Korisnik dao ili su nastali njegovom uporabom bit će izbrisani, osim u slučajevima kada Pružatelj usluga treba pohraniti takve podatke nakon raskida ugovora radi ispunjenja zakonskih obveza ili zbog drugih legitimnih interesa. Skupni podaci generirani korištenjem (npr. statistika) općenito se pohranjuju i nakon isteka ugovora (vidi Pravila privatnosti).
REGISTRACIJA – SKLAPANJE UGOVORA
Usluge predstavljene na web stranici www.clean24.hr ne predstavljaju ponudu.
Korištenje usluge zahtijeva registraciju korisnika.
Registracija je dopuštena pravnim osobama te punoljetnim i poslovno sposobnim fizičkim osobama.
Registracija se odvija pristankom na ove Opće uvjete i Pravila privatnosti. Registracijom na web stranici, Korisnik izjavljuje da u potpunosti razumije i da je suglasan s Općim uvjetima te da ima odgovarajuću poslovnu sposobnost za sklapanje ugovora (odnosno da mu ona nije ograničena ili oduzeta).
Za registraciju Korisnik mora dati točne, potpune, važeće i istinite osobne podatke kao i podatke o važećoj kreditnoj ili debitnoj kartici. Ako se dostavljeni podaci promijene nakon registracije, Korisnik mora bez odgode ažurirati sve podatke. Postupanje suprotno navedenom, ovlašćuje Pružatelja usluge da bilo kada uskrati takvom Korisniku pristup ili ostvarenje svih ili dijela usluga.
Registracija Korisnika podnesena elektroničkim putem (putem interneta) predstavlja pravno obvezujuću ponudu koja se potvrđuje elektroničkim putem.
Sama potvrda o primitku zahtjeva za registraciju ne predstavlja prihvaćanje ili odbijanje registracije.
Pružatelj usluga unutar razumnog i uobičajenog vremena obrade razmatra zahtjev za registraciju te procjenjuje poslovnu i kreditnu sposobnost Korisnika. Ako u roku od 21 dana, Pružatelj usluga ne potvrdi registraciju, ponuda se smatra odbijenom.
Prilikom registracije Korisnik mora platiti godišnju članarinu prema važećem cjeniku. Ova naknada naplaćuje se na početku svake godine korištenja, bez obzira na stvarnu upotrebu i neće biti vraćena Korisniku čak i ako Korisnik odjavi suradnju tijekom godine.
Korisnički račun nije prenosiv.
Pružatelj usluga zadržava pravo brisanja korisničkih računa koji nisu korišteni dulje od 12 mjeseci. Prije brisanja takvog računa, Pružatelj usluga će izvijestiti Korisnika.
KORIŠTENJE SABIRNICE– DOSTUPNOST, IZDAVANJE I POVRAT RUBLJA
Korisnik će unajmljivati čisto rublje i vraćati prljavo rublje u prostorijama Pružatelja usluga koja su specijalizirana za tu namjenu (dalje i: Sabirnica).
Sabirnica je opremljeno video nadzorom i RFID čitačima, a rublje RFID čipovima. Dodatne informacije o video nadzoru, sigurnosti i prikupljanju osobnih podataka može se pronaći u Pravilima privatnosti.
Pružatelj usluga se obvezuje postupati prema najvišim standardima kvalitete i sukladno pravilima struke. Rublje koje Pružatelj usluge daje u najam rublje u njegovom je vlasništvu.
U Sabirnici vrijedi Kućni red kojeg Korisnik mora striktno poštivati.
Pružatelj usluga izdaje čisto i zaprima od Korisnika prljavo rublje u Sabirnici, u odvojenim spremnicima za čisto, prljavo i reklamirano rublje na način da Korisnik sve radnje u prostoru Sabirnice obavlja sam (self-service usluga).
Korisniku se izdaje dnevna i ukupna količina rublja najviše do količine koje mu je Pružatelj usluga odobrio prilikom registracije tj. sklapanja ugovora.
Korisnik u Sabirnicu ulazi pomoću QR koda ili PIN-a koji će im biti dodijeljeni nakon aktivacije računa, odlaže prljavo rublje u za to predviđeni skener, RFID čitač skenira kodove te Pružatelj usluge prima informaciju o količini i tipu prljavog rublja koje je Korisnik predao. Prljavo rublje, Korisnik odlaže u spremnike za prljavo rublje.
Ulaskom u čisti dio, Korisnik uzima čisto rublje koje odlaže u skener te se skenira količina i vrsta čistog rublja.
Naplaćuje se čisto rublje koje Korisnik odnosi i to na način da se prema očitanim RFID kodovima kreira otpremnica i račun koji Korisniku automatski dolazi na email.
Rublje koje je Pružatelj usluge dao u najam, Korisnik mora čuvati od oštećenja. Korisnik ne smije rublje u najmu davati trećim osobama, u podnajam, sam ga prati niti ga dati na pranje drugoj praonici.
Korisnik je dužan u roku 10 dana od preuzimanja vratiti Pružatelju usluga svako unajmljeno rublje. U slučaju da se rublje u najmu ne vrati Pružatelju usluga nakon isteka roka najma od 10 dana, Korisniku će se obračunati novi najam za narednih 10 dana. U slučaju da Korisnik ne vrati rublje niti nakon proteka roka, smatrat će se da je Korisnik otkupio rublje.
CIJENE – NAČIN PLAĆANJA
Za rublje u najmu obračunava se i plaća naknada po komadu sukladno važećem cjeniku, a za uništeno ili nestalo/nevraćeno rublje plaća se naknada sukladno zamjenskom (otkupnom) cjeniku.
Pružatelj usluga zadržava pravo izmjene cijena iskazane u Cjeniku, na web stranici ili u aplikaciji Pružatelja usluga u bilo kojem trenutku. Promjena cijene neće utjecati na cijene rublja u najmu koje Korisnik već posjeduje.
Plaćanje usluge je moguće putem pretplatničke usluge Pružatelja usluga, kreditnom i/ili debitnom karticom.
Korisnik u svakom trenutku poslovne suradnje može zatražiti korištenje odnosno prestanak korištenja pretplatničke usluge Pružatelja usluga.
Plaćanje putem pretplatničkog računa je besplatno za Korisnika, a za plaćanje putem kreditne/bankovne kartice se može naplatiti naknada sukladno Cjeniku.
Prilikom registracije Korisnika isti je dužan unijeti u aplikaciju podatke o važećoj kreditnoj/debitnoj kartici te prihvatiti obvezu da će preuzetu robu platiti virmanom u roku od 24 sata ako nema dovoljno sredstava na kreditnoj/debitnoj kartici.
Račun/kreditna/debitna kartica Korisnika tereti se kada Korisnik potvrdi iznos preuzetog rublja.
Korisnik koji nema dovoljno sredstava na pretplatničkom računu, kreditnoj/debitnoj kartici ili nije podmirio račun po dospijeću, neće više moći QR kodom ili PIN-om otvoriti ulazna vrata Sabirnice niti koristiti uslugu koja je predmet ovog ugovora, a rublje koje je eventualno ostalo kod Korisnika naplatit će mu se kao uništeno rublje odnosno nestalo/nevraćeno rublje.
REKLAMACIJE U SLUČAJU NEDOSTATAKA
Pružatelj usluga izdaje rublje u spremnicima za rublje kako bi ga Korisnik mogao sam uzeti (self-service usluga). Korisnik može provjeriti kvalitetu rublja prije samog preuzimanja, ali ne na način da rublje rastvara na licu mjesta.
Prigovori koji se odnose na kvalitetu isporučenog rublja, u smislu čistoće i kvalitete trebaju se uputiti Pružatelju usluga u roku 48 sati od trenutka preuzimanja, i to pisanim putem elektroničkom poštom na email: info@clean24.hr , te se reklamirano rublje u istom tom roku od 48 sati od preuzimanja mora odložiti u spremnik za reklamirano rublje koje se nalazi u posebnom dijelu Sabirnice. Ako se reklamacija ne podnese u navedenom roku i na navedeni način, smatrat će se da je preuzeto rublje bilo bez nedostataka.
Predmet reklamacije može biti isključivo rublje kojeg Korisnik nije koristio.
Rublje koje je reklamirano na ispravan način Pružatelj usluga će provjeriti u roku od 7 dana. U slučaju da je zahtjev Korisnika opravdan, naplaćena cijena za reklamirano rublje vraća se Korisniku kao kredit prilikom sljedećeg preuzimanja rublja.
Reklamacija ne pokriva nedostatke i oštećenja koja su uzročno povezana s Korisnikovim nepridržavanjem propisa koji se odnose na korištenje spremnika za rublje ili su uzrokovana pogrešnom uporabom rublja.
ODGOVORNOST ZA ŠTETU
Korisnik je osobno odgovoran za zaštitu povjerljivosti zaporki, jamči da nijedna neovlaštena treća strana neće dobiti pristup njegovim korisničkim podacima ili korisničkom računu te je odgovoran prema Pružatelju usluge za bilo kakvu neovlaštenu uporabu prostora Sabirnice zbog nedostataka zaštite vlastitog korisničkog računa, bez obzira na činjenicu tko je putem Korisnikovog QR koda ili PIN-a pristupio u prostor Sabirnice i preuzeo rublje. Ukoliko postoji sumnja na zlouporabu njegova korisničkog računa od strane neovlaštenih trećih osoba, Korisnik je dužan bez odgode o tome izvijestiti Pružatelja usluga.
Korisnik je dužan brinuti o rublju u najmu na način da isto koristi samo u svrhu njegove namjene, a posebno od oštećenja ili uništenja. U slučaju da se rublje u najmu uništi ili ošteti uslijed nepravilnog korištenja rublja npr. čišćenjem podova, čišćenjem masnih mrlja, čišćenjem sanitarija, namakanjem rublja agresivnim sredstvima ili na bilo koji drugi način, Korisnik odgovara na način da će takvo uništeno i nepopravljivo oštećeno rublje platiti sukladno zamjenskom (otkupnom) cjeniku.
Poslovni prostor Clean 24 koristi se na vlastitu odgovornost. KROKOTEKS HOTELI d.o.o. ne preuzima nikakvu odgovornost za bilo kakve ozljede, nesreće ili smrtne slučajeve nastale tijekom boravka u prostorijama ili ispred prostorija. Korisnicima se savjetuje da poduzmu sve potrebne mjere opreza kako bi osigurali vlastitu sigurnost. Ulaskom u prostorije, korisnici potvrđuju da su upoznati s uvjetima korištenja i prihvaćaju ih.
ZADRŽAVANJE VLASNIŠTVA
Pružatelj usluga je vlasnik rublja za čitavo vrijeme trajanja najma.
RASKID UGOVORA
Obje strane imaju mogućnost raskinuti ugovor u bilo kojem trenutku bez navođenja razloga. U takvom slučaju određuje se otkazni rok od 7 dana.
Raskid ugovora od strane Korisnika je moguć jedino putem online sustava Pružatelja usluga.
Pružatelj usluge ima pravo raskinuti Ugovor bez otkaznog roka ako Korisnik ne podmiri dug po dospijeću i istovremeno mu ukinuti mogućnost da karticom pristupi u prostor Sabirnice.
Odmah po raskidu ugovora koji je Korisnik sklopio s Pružateljem usluge, Korisnik je dužan vratiti sve količine rublja koje ima u svom posjedu, u protivnom smatrat će se da je iste otkupio te će mu se izdati račun temeljem zamjenskog (otkupnog) cjenika za otkup.
PISANI PRIGOVOR POTROŠAČA
U slučaju da je korisnik potrošač, sukladno odredbama članka 10. Zakona o zaštiti potrošača, Korisnik može podnijeti pisani prigovor. Pisani prigovor se može podnijeti putem e-mail adrese: info@clean24.hr.
Pružatelj usluge će, po zaprimanju pisanog prigovora, potvrditi primitak istog bez odgađanja te će se izjasniti Korisniku pisanim putem o osnovanosti izjavljenog prigovora, u roku od 15 dana od dana zaprimanja pisanog prigovora.
KORIŠTENJE MREŽNE STRANICE
Fotografije, drugi slikovni prikazi usluga i ostali materijali na mrežnoj stranici www.clean24.hr su isključivo informativne prirode i što realnije pokušavaju prikazati stvarni izgled usluge. Moguća su odstupanja u boji i izgledu zbog načina fotografiranja, postavki monitora, vremena proizvodnje i poboljšanja usluga, ali ona ne predstavljaju osnovu za bilo kakav prigovor, reklamaciju ili ostvarivanje drugih prava.
Dokumenti, podaci, fotografije i informacije objavljeni na ovoj web stranici zaštićeni su autorskim pravima te se mogu koristiti samo za osobne potrebe i na vlastitu odgovornost Korisnika, uz poštivanje svih autorskih i srodnih odnosno vlasničkih prava te prava trećih osoba sukladno pozitivnim zakonskim propisima Republike Hrvatske. Neovlašteno korištenje sadržaja ove web stranice, bez dozvole vlasnika autorskih prava, smatra se kršenjem autorskih prava i podložno je tužbi. Izričito se zabranjuje reproduciranje, distribucija ili neovlašteno korištenje sadržaja web stranice u komercijalne svrhe, bez pisanog odobrenja Pružatelja usluge.
Zabranjeno je javno prikazivanje, download, umnožavanje, prenošenje, objavljivanje, mijenjanje, reproduciranje, distribuiranje, sudjelovanje u prijenosu ili prodaji, izradi kopija, otpremanju te svakoj drugoj vrsti uporabe cjelovitog sadržaja ove web stranice bez izričitog pisanog dopuštenja Prodavatelja. Ako je takvo dopuštenje izdano, nije dopušteno brisati ili mijenjati postojeći sadržaj koji predstavlja autorsko pravo i/ili trgovački znak/žig te prava trećih osoba. Zabranjena je reprodukcija, umnožavanje ili distribucija dizajna ili podloge web stranice, pojedinačnih elemenata mrežne stranice, odnosno dizajna logotipa Pružatelja usluge, bez izričitog pisanog odobrenja Prodavatelja.
Pružatelj usluge se u potpunosti odriče svake odgovornosti koja na bilo koji način može nastati iz, ili je na bilo koji način vezana uz korištenje ove web stranice, za bilo koje radnje Korisnika, te za bilo kakvu štetu koja može nastati Korisniku ili bilo kojoj trećoj strani u vezi s uporabom ili zlouporabom korištenja sadržaja ove web stranice. Ova web stranica može sadržavati dokumente, podatke, informacije i veze do drugih mrežnih stranica kreiranih od strane trećih osoba. Pružatelj usluge nema nadzor nad navedenim dokumentima, podacima, informacijama ili drugim Internet stranicama uopće te se u potpunosti odriče svake odgovornosti, uključujući ali ne ograničeno na točnost, potpunost i dostupnost sadržaja na mrežnim stranicama kreiranim od strane trećih osoba.
Predmetni Uvjeti predstavljaju cjelovit sporazum između Korisnika usluge i Pružatelja usluge, vezan uz korištenje usluge koja se promovira ovim web shopom, te ih nije moguće mijenjati ili prilagođavati, osim u pisanom obliku.
ZAVRŠNE ODREDBE
Ovi Opći uvjeti stupaju na snagu i počinju se primjenjivati na sve korisnike od 1. studeni 2024. godine.
Ako je jedna ili više odredbi ovih Općih uvjeta jesu ili postanu nevažeće, to neće utjecati na valjanost preostalih odredbi.
U slučaju izmjena i dopuna ovih Općih uvjeta Pružatelj usluga mora izvijestiti Korisnika elektroničkim putem o predloženim izmjenama i dopunama te o njegovu pravu na raskid Ugovora. Pružatelj usluga može primijeniti izmjene i dopune ovih Općih uvjeta na postojeće Korisnike najranije nakon 30 dana od njihove objave. Izmjene koje su isključivo u korist Korisnika mogu se primijeniti bez odgode.
U slučaju sporova mjerodavna je hrvatska verzija ovih Općih uvjeta.
Korištenjem usluge, Korisnik pristaje na primjenu hrvatskog prava i pozitivnih pravnih propisa te nadležnost suda u Zagrebu, Hrvatska.